sobota 13. marca 2010

Oblek mŕtveho - Joe Hill

Vydavateľstvo: Ikar, 2008
Počet strán: 305
Žáner:
Hororová fikcia

Priznám sa, túto knihu som si kúpil preto, že bola lacná, aj keď ma zaujal aj názov a popis. Je to horor rozprávajúci príbeh starnúcej rockovej hviezdy, ktorá ma záľubu v zbieraní rôznych morbídnych a okultných predmetov. A tak keď sa mu naskytne možnosť kúpiť ducha, neváha. A veci sa zamotajú...
A tak ako som sa priznal prečo som knihu kúpil, priznám sa aj, že som ju prestal čítať. Skončil som asi tak na strane 80. Takže toto hodnotenie nieje plnohodnotné. Ale nemyslite si, že som to urobil pretože bola kniha zlá. Veľmi sa mi páči štýl autorovho písania. Píše stručne, ale nie sucho, taký zlatý stred na vytvorenie dobrej mrazivej atmosféry. Aj príbeh ma zaujal, to čo však nebolo podľa môjho gusta bolo to, že bol veľmi pochmúrny. No ale čo by som chcel od hororu, poviete si. Aj keď mám rad strašidelne príbehy, tento mi skrátka nesadol.
Vy sa ale nenechajte odradiť, pretože podľa toho, čo som prečítal ma táto kniha potenciál vyvolať na vašom chrbte tie správne zimomriavky.
A zaujímavosť na koniec pre tých, ktorí o autorovi ešte nepočuli. Je to syn Stephena Kinga.

Abcknihy.sk
Kniznyweb.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára