piatok 12. marca 2010

Disturbia - Christopher Fowler

Vydavateľstvo: Olympia, 2002
Počet strán: 240
Žáner:
Triler

Z tejto knihy mám zmiešané pocity. Príbeh je výborný a má výborný námet. Rozpráva o "hre". Na jednej strane je začínajúci reportér Vincent. Ten sa dostal pri hľadaní materiálov pre reportáž do sporu s tajnou spoločnosťou a jej vodcom mladým aristokratom Sebastianom. Ten je na druhej strane pomyselnej hracej plochy. Vincent má v tejto hre rozlúštiť sériu rébusov rozmiestnených po nočnom Londýne.
To, čo mi na knihe vadilo bolo podanie príbehu. Text knihy bol na môj vkus veľmi strohý ba až suchý. Čítať túto knihu bolo pre mňa tak trochu ako jesť starý chlieb a k dočítaniu ma hnala len zvedavosť ako to skončí. A priznám sa, že ani koniec ma veľmi nenadchol.
Takže celkovo moje hodnotenie nie je až veľmi dobré: veľmi dobrý nápad, ktorý dostal zlý človek a premrhal ho. Keď som si však prečítal niektoré hodnotenie na Amazone, zistil som, že väčšina ľudí hodnotí knihu pozitívne. Vyzerá to tak, že ma skrátka neoslovil autorov štýl písania. Takže sa nenechajte sa odradiť názorom jedného čitateľa a kľudne to s touto knihou skúste.

Gorila.sk
Emporium.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára