piatok 26. marca 2010

Nesmrteľný alchymista - Michael Scott

Vydavateľstvo: Ikar, 2007
Počet strán: 330
Žáner: Fantasy

Prvý diel zo série Tajomstvo nesmrteľného alchymistu Nicholasa Flamela. K tejto knihe som sa dostal tak, že som si ju musel kúpiť, keď som chcel čítať druhý diel série, Mága, ktorý som dostal do daru. A bola to výborná kúpa.
Príbeh nás zoznámi s pätnásťročnými dvojčatami, ktoré sa zhodou okolností ocitli uprostred boja dvoch mágov, Nicholasa Flamela a Johna Deeho. Skoro sa dozvedajú, že to nie je len ich osobné nepriateľstvo, ale je za tým omnoho viac. A ich životy sa navždy zmenia.
Príbeh sa odohráva v našom reálnom svete. Ale ukazuje nám jeho odvrátenú stránku. Mágiu, rôzne príšery, príslušníkov starších rás, ktoré tu boli dávno pred ľuďmi. Zoznamuje nás s dejinami ktoré sú značne odlišné od tých, ktoré nás učí dnešná veda. A v neposlednom rade nám odhaľuje existenciu nesmrteľných ľudí.
Aj keď je to kniha pre mládež , môže osloviť aj starších čitateľov. Je to pútavý príbeh a chytí človeka od začiatku. A keď ho chytí už ho nepustí. Spolu s hlavnými hrdinami sa čitateľ dostáva z dobrodružstva k dobrodružstvu. Na druhej strane v niektorých veciach autor nejde až tak do hĺbky. Niekomu to môže vadiť, podľa mňa to však robí z diela viac oddychové čítanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára